جملات پشت تریلی وکامیونی سری دوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جملات پشت تریلی وکامیونی سری دوم
نوشته شده در سه شنبه 12 شهريور 1392
بازدید : 1755
نویسنده : Mohammad

نگاه نکن به کارم، محتاج روزگارم

-به حال آن شخص باید گریست که دخلش بود ۱۸ خرجش ۲۰.

-"گشتم نبود؛ نگرد نیست؛ افسانه بود."

-"دلم تنگ است و تنگی چاه تیزم / به جهندم میروم پیش عزیزم / الهی نازنینم خواب باشد / گل پرپر به بالینش بریزم."

-"به روز تنگدستی آشنا بیگانه می گردد".

- به درویشی قناعت كن كه سلطانی خطر دارد.

-به دریا رفته می داند مصیبت های دریا را.

-دو چیز در دنیا ندارد صدا / ننگ ثروتمند و مرگ فقیر.

-خواهی که جهان در کف تقدیر تو باشد / خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

-به مُد پوشان بگویید آخرین مد کفن است.

- "عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت / سرنوشت دگران بر تو نخواهند نوشت."

- سلطان جاده، - عروس کویر- بیمه ابوالفضل - بسیار سفر باید- برچشم بد لعنت- هذا من فضل ربی

-یواش برو که دلم زیر پای توست.

- در چاله چوله های عشقت شافنرم شکست.

- صد سال در بیابان آواره شوی / به از آن است که در خانه محتاج نامردان شوی.

- مبر ز موی سفیدم گمان به عمر دراز / جوان به حادثه ای زود پیر می شود گاهی.

- نمی دانم چرا خوبان در جوانی می میرند!

- پشت سوزولیت (ماشین شکل مینی بوس ولی خیلی کوچک) نوشته بود: منم یه روز بزرگ می شم.

- زندگی بر خلاف آرزوهایم گذشت.

- داداش جان به خاطر اشک مادر یواش!

- چرخ قلبم رو با میخ نگاهت پنچر نکن.

- پشت کامیونی نوشته بود: من از عقرب نمی ترسم ولی از سوسک می ترسم/ من از دشمن نمی ترسم ولی از دوست می ترسم.

- پشت یک کامیون شب رو دیدم که نوشته بود: "همه دارند کار و ما هم داریم کار/ این چه کاریست همه خوابند و ما بیدار.

- رادیات قلب من از عشق تو جوش آمدست / گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم.

- این مطلب را یکی از دوستانم روی ماشینش نوشته بود که منظورش پلیس راهنمایی و رانندگی بود و یکبار هم جریمه شد! تا تو نگاه می کنی، کار من آه کردن است / کلاغ در آرد چشم تو این چه نگاه کردن است.

- پشت یک ماشین حمل آشغال نوشته بود: از دست روزگار ناچارم. یکی دیگه هم نوشته بود: یا زهرا یا هیچ کس.

- تو برو من میام.

- شد شد، نشد نشد.

- مدعی خواست از بیخ کند ریشه ما / غافل او بود خدا هست در اندیشه ما.

- احتیاط کن / ازدواج نکن.

 - سال ها قبل در مسافرت کامیونی را دیدم که عقب ان نوشته شده بود: بوسه مگر چیست / فشار دولب / این که گنه نیست / چه روز و چه شب. 

- پشت یکی از ماشین ها نوشته بود: من از روییدن خار سر دیوار دانستم / که ناکس کس نمی گردد از این بالا نشستن ها.

- گازش بده نازش نده.

- پشت کامیون: بمیرد آنکه غربت را بنا کرد / مرا از تو، ترا از من جدا کرد.

- شاخه را مرغ چه داند که روزی قفس خواهد شد.

-در بیابان شب و روز رانندگی کار من است / غصه ندارم چون خداوند همراه منست.

- پشت یک کامیون در جاده ی ساوه نوشته بود: بوق نزن راننده خوابه.

-برگ از درخت خسته می شه / پاییز بهانه است.

- ای کاش زندگی هم دنده عقب داشت.

- در این دنیا که مردانش عصا از کور می دزدند / من بیچاره دنبال مرد می گردم.

- دنبالم نیا آواره میشی.

- پشت یک تاکسی نوشته بود: مدیر عاشقان وزارت عشق.

- پشت یک تریلی نوشته بود: پراید ساندویچ من است.

- پشت یک بنز خاور نوشته بود: در طواف شمع می گشت پروانه ایی / سبقت بی جا مگیر جانم مگر دیوانه ایی؟

- هر که عاشق شد جفا بسیار باید کشد / بهر یک گل منت از صد خار باید کشد. مزدک - شیراز

- رفاقت قصه تلخی است که از یادش گریزانم.

- پشت یه ماشین خیلی کوچولو نوشته شده بود: "میازار موری که دانه کش است" و پشت یک ماشین دیگه نوشته بودند: "تو هم خوبی!"

- پشت یک اتوبوس مسافری نوشته بود : ره غریب / رهبان غریب / مقصد با من / من با مقصد غریب.

- منال ای مینی بوس زیر پایم / که من با ناله هایت آشنایم.

- از حاثه ترسند همه کاخ نشینان / ما خانه بدوشان غم سیلاب نداریم. احمد - فولادشهر

- پشت یک کامیون نوشته شده بود: غم عشقت بیابان پرورم کرد. یکی دیگر: از بس خوردم مرغ و پلو / آخر شدم مارکوپولو.

- سر پایینی پرنده / سر بالایی شرمنده.

- ماشینی پشتش نوشته شده بود: واسه همه لاتی واسه ما شکلاتی!

- پشت کامیون حمل جوجه نوشته بود: بوق نزن جوجه ها خوابند!

- دنیا همه هیچ و زندگانی همه هیچ / ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ.

- روی یک کامیون حمل مرغ نوشته بود: ای به فدای تو همه مرغای من!

- یک ماشین نوشته: بخاطر دلم ولم.



:: موضوعات مرتبط: جملات پشت تریلی وکامیونی , ,
:: برچسب‌ها: جملات پشت تریلی وکامیونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: